Autor Wiadomość
Lionix
PostWysłany: Pią 18:41, 24 Lis 2006    Temat postu:

Fajne... Wiele razy to widziałem na różnych ots. Na moim napewno będzie. Działa, jak dla mnie 10/10
Dev Storm
PostWysłany: Śro 19:19, 29 Mar 2006    Temat postu: Kosz na smieci

Bardzo przydatna rzecz pozwalajaca utrzymac jakotaki porzadek.
Przy serverach z ogromną mapą komenda /clean trwa niestety zbyt długo a wiec kosze sa nieodzowne Razz

Znajdz to w game.cpp :
//ground to ground
void Game::thingMoveInternal()


POD:

Kod:
if (!thing)
    return;
   
    Item* item = dynamic_cast<Item*>(thing);
    Creature* creatureMoving = dynamic_cast<Creature*>(thing);
    Player* playerMoving = dynamic_cast<Player*>(creatureMoving);
    Player* player = dynamic_cast<Player*>(creature);
   
    Position oldPos;
    oldPos.x = from_x;
    oldPos.y = from_y;
    oldPos.z = from_z;


WKLEJ TO :

Kod:
if(toTile)
    {
        Thing *tothing = toTile->getThingByStackPos( stackPos );
        Item *toItem = dynamic_cast<Item*>( tothing );
        if( toItem && !playerMoving && !creatureMoving && toItem->getID() == 1777 )
        {
            switch( item->getID() )
            {
            //Undeleteable items
                case 1770: //Barrel
                case 1774: //Barrel
                    player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "Sorry, not possible.");
                    player->sendCancelWalk();
                    return;
                    break;
               
                default:
                    removeThing( playerMoving, oldPos, item, true );
                    return;
                    break;
            }
        }
    }


Id itemow skonfigurowane dla tibi 7.6

Dla starszych wersji wystarczy zmienic id beczek i dustbin-a

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group