Forum Clanz Darkness Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Kosz na smieci

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Clanz Darkness Strona Główna -> Skrypty do OTS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Dev Storm


Clanz Darkness
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oracle

PostWysłany: Śro 19:19, 29 Mar 2006    Temat postu: Kosz na smieci

Bardzo przydatna rzecz pozwalajaca utrzymac jakotaki porzadek.
Przy serverach z ogromną mapą komenda /clean trwa niestety zbyt długo a wiec kosze sa nieodzowne Razz

Znajdz to w game.cpp :
//ground to ground
void Game::thingMoveInternal()


POD:

Kod:
if (!thing)
    return;
   
    Item* item = dynamic_cast<Item*>(thing);
    Creature* creatureMoving = dynamic_cast<Creature*>(thing);
    Player* playerMoving = dynamic_cast<Player*>(creatureMoving);
    Player* player = dynamic_cast<Player*>(creature);
   
    Position oldPos;
    oldPos.x = from_x;
    oldPos.y = from_y;
    oldPos.z = from_z;


WKLEJ TO :

Kod:
if(toTile)
    {
        Thing *tothing = toTile->getThingByStackPos( stackPos );
        Item *toItem = dynamic_cast<Item*>( tothing );
        if( toItem && !playerMoving && !creatureMoving && toItem->getID() == 1777 )
        {
            switch( item->getID() )
            {
            //Undeleteable items
                case 1770: //Barrel
                case 1774: //Barrel
                    player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "Sorry, not possible.");
                    player->sendCancelWalk();
                    return;
                    break;
               
                default:
                    removeThing( playerMoving, oldPos, item, true );
                    return;
                    break;
            }
        }
    }


Id itemow skonfigurowane dla tibi 7.6

Dla starszych wersji wystarczy zmienic id beczek i dustbin-a


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Lionix


Gość


PostWysłany: Pią 18:41, 24 Lis 2006    Temat postu:

Fajne... Wiele razy to widziałem na różnych ots. Na moim napewno będzie. Działa, jak dla mnie 10/10
Powrót do góry

Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Clanz Darkness Strona Główna -> Skrypty do OTS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin