Clanz Darkness
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oracle
|
Wysłany: Śro 19:19, 29 Mar 2006 Temat postu: Kosz na smieci |
|
|
|
Bardzo przydatna rzecz pozwalajaca utrzymac jakotaki porzadek.
Przy serverach z ogromną mapą komenda /clean trwa niestety zbyt długo a wiec kosze sa nieodzowne
Znajdz to w game.cpp :
//ground to ground
void Game::thingMoveInternal()
POD:
Kod: | if (!thing)
return;
Item* item = dynamic_cast<Item*>(thing);
Creature* creatureMoving = dynamic_cast<Creature*>(thing);
Player* playerMoving = dynamic_cast<Player*>(creatureMoving);
Player* player = dynamic_cast<Player*>(creature);
Position oldPos;
oldPos.x = from_x;
oldPos.y = from_y;
oldPos.z = from_z; |
WKLEJ TO :
Kod: | if(toTile)
{
Thing *tothing = toTile->getThingByStackPos( stackPos );
Item *toItem = dynamic_cast<Item*>( tothing );
if( toItem && !playerMoving && !creatureMoving && toItem->getID() == 1777 )
{
switch( item->getID() )
{
//Undeleteable items
case 1770: //Barrel
case 1774: //Barrel
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "Sorry, not possible.");
player->sendCancelWalk();
return;
break;
default:
removeThing( playerMoving, oldPos, item, true );
return;
break;
}
}
} |
Id itemow skonfigurowane dla tibi 7.6
Dla starszych wersji wystarczy zmienic id beczek i dustbin-a
Post został pochwalony 0 razy |
|
|